Ποιοί ακριβώς χοροί, να κρατήσουν;
Είδαμε το βιντεοκλίπ της καμπάνιας για τα 200 χρόνια από την ελληνική επανάσταση και αμέσως ξύπνησαν μνήμες euro, Ζαγοράκης Χαριστέας γκολ και φύγαμε για τελικό, Παπαρίζου και ολυμπιακοί αγώνες. Εντάξει 16 χρόνια πίσω είναι, δεν είναι και 200. Πώς κάνεις έτσι;

Το τραγούδι του Σαββόπουλου, ας κρατήσουν οι χώροι, είναι το πλέον άσχετο και συνάμα το πλέον αναμενόμενο. Άσχετο είναι για σχεδόν χιλιάδες λόγους. Ας πούμε μερικούς. Εν μέσω κορονοϊού με περίπου 10-15 νεκρούς ημερησίως, δεν μπορείς να μιλάς για χορούς. Εν μέσω κορονοϊού που το 85% του καλλιτεχνικού χώρου ψωμολυσσάει, δεν μπορείς να μιλάς για χορούς. Σε μια χώρα που οι μισοί επαγγελματικοί κλάδοι είναι κάθε μέρα σε πορείες, που οι μαθητές είναι σε καταλήψεις, που οι ιατροί και οι νοσοκόμοι δέχονται απρόκλητη βία γιατί εν μέσω κορονοϊού ζητούν τα δεδουλευμένα τους και 14χρονα συλλαμβάνονται για το “κακούργημα” της συμμετοχής σε πορειας και οι μετανάστες ζουν σε βάλτους, απλά δεν μπορείς να μιλάς για χορούς και να στήνεις πανηγύρια!

Το σχετικό της υπόθεσης είναι πως , θα πεφταμε από τα σύννεφα αν δεν ήταν επιλεγμένο κάποιο τραγούδι του Σαββόπουλου, όντας ο αγαπητός κατά τα άλλα κύριος “Νιόνιος” είναι μέλος της επιτροπής “Ελλάδα 2021”

Mια παραπέουσα χώρα που το μόνο που της έχει απομείνει είναι να θριαμβολογεί με κατορθώματα περασμένων δεκαετιών και αιώνων, δεν έχει να ελπίζει σε κάτι άλλο, πέρα από το να κρατήσουν οι χοροί!

Ελπίζουμε το εν λόγω πρότζεκτ να μην το πληρώσουμε χρυσάφι κι ας μην αποδειχθεί άνθραξ.

 

Για το κλείσιμο θα θυμηθούμε τα λόγια του Αλκίνοου και το τραγούδι “Πατρίδα“, “Εδώ στην άσχημη πóλη που απ’ την ανάγκη κρατιέται,
ένας λαóς ρημαγμένος μετάλλια ντóπας ζητάει,
Ολυμπιάδες κι η χώρα ένα γραφείο τελετών”

Γράφει ο Θάνος Τεγόπουλος